Tuesday, February 9, 2010

Can i be a Vampire?

IMG_0005

Hmm Recently one of our BuBu's friend invited BuBu to Pennsylvania. As fast as possible Bubu went to there. When she told me about that, i remembered immediately vampires. Nowadays the top topic is Vampires. BuBu took a photo of her girlfriend in front of her castle. She looks really like a vampire. I got scared of this girl. If she is a vampire, she can bite our BuBu. Oh my God! No,no,no i shouldn't think in this way. Anyway the carnival is about to come in Germany and i couldn't decide which dress i wear. After seeing this photo, i think that i can wear a vampire costum. We must catch the trend...lol If you wanna be a vampire in this carnaval, pls look below...there are some alternatives.

Nachdem BuBu nach Japan geflogen ist, wurde sie von ihrer Freundin nach Pennsylvania eingeladen. Dann ist sie sofort nach Pennsylvania gegangen. Als sie mir davon erzaehlt hat, habe ich mich gleich an die Vampire errinnert. Heutzutage sind Vampire top Thema. BuBu hat ein Photo von ihrer Freundin vor ihrer Burg gemacht und hat mir dieses Photo geschickt. Das Photo von BuBus Freundin sieht wie einen Vampir aus. Davor habe ich Angst. Ich habe gedacht, wenn diese Frau unsere BuBu beisst, dann weiss ich nicht was ich machen könnte. Oh mein Gott! Nein, nein, ich soll nicht daran denken. Naja...Der Karneval kommt gleich nach Deutschland und ich weiss noch nicht, welches Kostüm ich trage -vielleicht Vampirkostüm??!! Wie wir wissen, wir müssen diesen Trend erwischen. hoho...Wenn ihr ein Vampir in diesem Karneval sein möchtet, bitte guckt nachfolgend. Es gibt einige Alternativen...

79.90 €
11.90 €

14.90 €
source

No comments: