Tuesday, March 8, 2011

Daily Inspiration: Perfumes...


Dolce&Gabbana, The One and Issey Miyake are the top perfumes that I keep buying each year again and again. I bought Jean Paul Gaultier ve Armani Code with the advise of my friend however, I can't use them regularly. I can only wear these two only if I am invited to a fancy place at night. Another perfume that I keep using for years and still can't get tired of is Lancome Miracle...It has unique and soft smell.

Das ist so Tradition bei mir, ich kaufe mir jedes Jahr zwei Parfums, eine ist Issey Miyake und andere ist Dolce&Gabbana The One. Letztes Jahr hab ich mir zwei Parfums gekauft ,die Jean Paul Gaultier und Armani Code sind und eine meiner Freundinnen mir schon empfohlen hat aber leider konnte ich diese nicht benutzen. Ich glaube, sie passen mir nicht. Ich kann nur diese beiden benutzen, wenn ich eine hübsche Ort in der Nacht eingeladen werde. Ein weiteres Parfüm, das ich seit Jahren mithalte, ist Lancome Miracle ... Es verfügt über eine einzigartige und weich Duft.

Photo by BuBu
Link for tags and labels i used - puglypixel
For Turkish click Trendkupu ;)

No comments: